Hemma i Sverige. 2010-04-23.

Hej!
Nu sitter jag på tåget påväg hem till blekinge, jag lämnade Köpenhamns-flygplats för ca 1 timme sedan då jag hade följe med en kille från Dublin på Irland som gärna ville att jag skulle komma och hälsa på nästa gång jag kommer till Irland vilket förhoppningsvis blir till sommaren.
Ni vet den där känslan man har när man ska åka iväg någonstans själv, alltså väldigt långt hemifrån som ett annat land. När jag satt på tåget ner till Danmark kom den där jobbiga pirriga känslan men när jag väl anlände med Flyget till Dublin och jag var tvungen att använda min engelska (som jag trodde inte var så bra som den var). Allt gick super bra och nu känns allt helt underbart. 

Jag har blivit erbjuden jobb i Finland av några av de första gästerna vi hade samt ett varmt välkomnande tillbaka till Blackwater lodge till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Om

Min profilbild

Daniel Jarl

Jag är en kille på 19 år som brunnit för fisket hela mitt liv. Flugfisket är det som står mig närmast och jag är alltid på jakt efter nya vatten att slänga flugan i. Just nu studerar jag sista terminen på sportfiskeAkademin i Forshaga, En 3 årig utbildning inom sportfiskebranschen som har givit mig bred kunskap inom allt som har med sportfiske att göra.