Tillbaka vid bänken!

Ja, nu var det ett tag sen det uppdaterades här men det har hänt en hel del sen jag kom tillbaka ifrån Norge!
Vi började vårt 2:a år på YH med att resa till långberget i nord-värmland för att examineras i lite kurser bla. Proffesional guidening, matlagning osv.

Veckan bestod av det mesta man kan tänka sig inom guidening, matlagning, service & allt!
Det kommer en liten instickare av det när jag samlat allt material! troligen ett litet bildspel.

Nu så är vi även tillbaka vid skolbänken för att fylla på förådet med nya kunskaper!

Just nu så är det en del andra grejor på G! Vecka 44 å kommer vi att hålla ABU'S gäddläger nere i blekinge där vi kommer att guida ungdommar och förhoppningsvis bända några riktiga madammer! 
Det kommer att live-bloggas här på Outfish om Internet "tillåter" , så håll gärna lite utkik efter nyheter framöver!
Tight lines!
/Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Om

Min profilbild

Daniel Jarl

Jag är en kille på 19 år som brunnit för fisket hela mitt liv. Flugfisket är det som står mig närmast och jag är alltid på jakt efter nya vatten att slänga flugan i. Just nu studerar jag sista terminen på sportfiskeAkademin i Forshaga, En 3 årig utbildning inom sportfiskebranschen som har givit mig bred kunskap inom allt som har med sportfiske att göra.