Eftermiddagssol

Efter lunchen bjöd vädret upp till dans, solsken och friska vindar smekte våra ansikten! Vi tog plats i båten och siktade på ett nytt ställe, fisket var trögt till en början men bara några meter längre ner fann vi den magiska viken! Gäddorna var som galna, högg i varje kasst, beterna flög all världens håll när krokodilerna rullade i ytan, de här var magiskt! Solen gick sakta men säkert ner och värmen var avslappnande och helt underbar, dubbelhugg efter dubbelhugg, virvlar och hopp, de här, de är fiske när det är som bäst! Lyckan föll till Simon Grindhage idag då han tillslut landade dagens största, en fin tös på 7,1 kg! Imorgon är det dags igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Om

Min profilbild

Daniel Jarl

Jag är en kille på 19 år som brunnit för fisket hela mitt liv. Flugfisket är det som står mig närmast och jag är alltid på jakt efter nya vatten att slänga flugan i. Just nu studerar jag sista terminen på sportfiskeAkademin i Forshaga, En 3 årig utbildning inom sportfiskebranschen som har givit mig bred kunskap inom allt som har med sportfiske att göra.