Praktik ABU GARCIA

Nu är våren kommen här nere i Blekinge, öppna hav och vattendrag. Solen värmer och vindarna frisknar till för varje dag som går! Skolan börjar gå mot sitt slut och just nu så är vi inne på vår sista LIA period, själv så är jag på ABU GARCIA medan vissa andra har det härligt i solen på Panama! Hur som helst, ABU, ett riktig härligt företag att gräva ner sig i, det ligger mycket historia bakom den nuvarande världsliga fiske verksamhet! Under de två veckor utan fem som jag ska vara här så har jag fått följa med södra Sveriges försäljare Håkan Persson runt om i hans område för att lära mig mer om själva försäljningen, beställningar och annat roligt. Vi har även jobbat en hel del med alla förberedelser inför årets sportfiskemässa som kommer att äga rum i Kista "Stockholm" 23e- 25e Mars, välkomna! Under mässan så kommer jag att ha ett litet samarbete med ABU samt sportfiskarna då jag kommer att presentera kommande Blekinge gäddläger och hur planerna ser ut för det i framtiden. Ni kommer även att hitta mig i montern för Call of the wild där jag kommer ägna den mesta av tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Om

Min profilbild

Daniel Jarl

Jag är en kille på 19 år som brunnit för fisket hela mitt liv. Flugfisket är det som står mig närmast och jag är alltid på jakt efter nya vatten att slänga flugan i. Just nu studerar jag sista terminen på sportfiskeAkademin i Forshaga, En 3 årig utbildning inom sportfiskebranschen som har givit mig bred kunskap inom allt som har med sportfiske att göra.