Nu drar säsongen igång!

Hej igen!
 
Ja efter en lång skrivtorka pga diverse saker som har hänt under det senaste året så är jag tillbaka med nya goa fiskehistorier och annat spännande!
 
Vecka 27 så drar jag mig upp til Trysi igen för att påbörja årets säsong, som det ser ut just nu så är marknaden/ intresset för våra gäster inte lika stort i år men som det ser ut i resten av världen så drabbas alla av samma problem..
kanske vill jordens befolkning spara sina pengar till något annat? säkerligen något tråkigt för det finns ju inget som slår en underbar fiskesemester med sina bästa vänner.
 
Hur som helst, säsongen som vi gått och väntat på är i alla fall igång och vi kommer att ha en del gäster under vecka 27 då vi är fullbokade från topp till tå.
 
Driftbåts turer, walk & wade, Bellyboat turer och mycket annat roligt så för all del följ med på vad som händer de närmsta veckorna så ska jag försöka uppdatera er med lite go fiskeläsning från de senaste året!
 
 
Tight Lines... 
 
// Daniel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Om

Min profilbild

Daniel Jarl

Jag är en kille på 19 år som brunnit för fisket hela mitt liv. Flugfisket är det som står mig närmast och jag är alltid på jakt efter nya vatten att slänga flugan i. Just nu studerar jag sista terminen på sportfiskeAkademin i Forshaga, En 3 årig utbildning inom sportfiskebranschen som har givit mig bred kunskap inom allt som har med sportfiske att göra.