Lucky day.

Nu sitter jag po dubling-flygplats och er hur trott som helst, inte mycket sova denna natt eftersom jag givk runt och tog reda po vart jag skulle ta vegen idag. Flygen har startat igen och snart er allt som vanligt i luftrummen kring europa och det er super.

Jag var lite orolig ett tag att flyget skulle vara instellt men som tur var so forsvann askan kring luftrummen och nu kan ju planen som sagt lyfta igen, dock inte alla plan men de flesta.
Min praktik har varit underbar och jag saknar redan alla po Lodgen, men forhoppningsvis so kommer jag tillbaka till sommaren med nya krafter och mer erfarenhet kring arbetet vilket jag verkligen ser fram emot.
Klockan 10:00 ska jag checka in sen lyfter planet 11:40 om allt gor rett till.

Men nu moste jag go och kopa mig nogot att eta till frukost.
For mer uppdatering kring Lodgen och fisket kolla in deras hemsida med daglig uppdatering av vatten och eventuella fongster: www.ireland-salmon-fishing.net

/ Daniel Jarl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Om

Min profilbild

Daniel Jarl

Jag är en kille på 19 år som brunnit för fisket hela mitt liv. Flugfisket är det som står mig närmast och jag är alltid på jakt efter nya vatten att slänga flugan i. Just nu studerar jag sista terminen på sportfiskeAkademin i Forshaga, En 3 årig utbildning inom sportfiskebranschen som har givit mig bred kunskap inom allt som har med sportfiske att göra.