Påsk!

Jag tänkte ju som sagt att göra en liten film från sportfiskemässan men det har varit lite dåligt med material till den så den kommer nog att läggas upp senare ifall jag kan få fram något roligt att arbeta med.

I alla fall, nu så är det påsk & våren är här med storm, Gäddorna är i leken på de flesta ställen & det är riktigt härligt att se.
Jag får se om det blir något fiskepass nu fram över, känns som om flugfiske grejorna legat på tork allt för länge.. tror inte att de mår så bra av det.

Jag har även fixat en gästbok här på bloggen så bara in och skriv, vet inte om den fungerar till 100 % men det märks ju!

En glad påsk till er alla & skitfiske på er som är ute!

// Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Om

Min profilbild

Daniel Jarl

Jag är en kille på 19 år som brunnit för fisket hela mitt liv. Flugfisket är det som står mig närmast och jag är alltid på jakt efter nya vatten att slänga flugan i. Just nu studerar jag sista terminen på sportfiskeAkademin i Forshaga, En 3 årig utbildning inom sportfiskebranschen som har givit mig bred kunskap inom allt som har med sportfiske att göra.