Vision Veckan!

I år fick jag möjligheten att hjälpa till under denna berömde tillställning vid SportfiskeAkademin i Forshaga!
 
Vecka 38 så samlades Vioson (FlyDressing) & dess kunder vid Sportfiskecentret vid ForshagaForsen för den årliga "Vision Veckan".
Vamligtvis så är det YH-elever (ÅK,1) som håller i denna vecka men eftersom det inte finns någon YH-utbildning vid ForshagaAkademin för tillfället så fick gymnasietvåorna ta över.
 
Denna vecka ska fungera som en övning inför verkliga livet som guide!
Vi delar in oss i både markgrupp samt en guidegrupp som sedan byter av varandra under dagarna.
Vi bygger upp ett läger åt våra gäster med ett litet showroom samt tält där de bor, sedan erbjuder vi frukost/luch & middag under dagarna!
Guiderna står till förfogande från 06,00 fram tills det blir mörkt!
 
   
 
Veckan flöt på fantastiskt och det kom upp en del fin fisk, både gädda samt Lax & Öring från Klarälven!
 
Häng med på flera uppdateringar!
 
Vecka 40 blir det Liveuppdatering från Långberget då jag fick möjlighet att följa med och jobba lite grann.
Vecka 44 är det dags för Blekinge Gäddläger i sammarbete med ABU, Sportfiskarna & Blekinge distrikt!
 
Missa inte det!
 

Tight Lines
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Om

Min profilbild

Daniel Jarl

Jag är en kille på 19 år som brunnit för fisket hela mitt liv. Flugfisket är det som står mig närmast och jag är alltid på jakt efter nya vatten att slänga flugan i. Just nu studerar jag sista terminen på sportfiskeAkademin i Forshaga, En 3 årig utbildning inom sportfiskebranschen som har givit mig bred kunskap inom allt som har med sportfiske att göra.